Rüyanızda gördüğünüz en belirgin nesneleri arayın..

Rüyada Yakın Akrabayla İliskiye Girmek

Soru: Namaz kılan tesettürlü bir bayanım. Babam da namaz kılan iyi bir insandı. Ailece iyi insanlarız. Babam yakında öldü. Babam ölmeden önce de, şimdi de rüyalarımda bazen babamla ilişkiye giriyorum. Bunun bir anlamı var mıdır? Bilmediğim bir günah mı işliyorum? 
CEVAP
Rüyada annemle ilişkiye giriyorum diyen salih erkekler de çıkıyor. Bu bir günahtan dolayı değildir. Babanıza dua ediyor, hayır hasenatta bulunuyorsunuz. babanıza iyilik ettiğiniz anlaşılmaktadır. Annesiyle ilişkiye girenler de annesine iyilik ediyor demektir. 

Padişahlardan birinin zengin hanımı, rüyada hacılarla ilişkiye girdiğini görüyor. Şeyhülislama rüyasının tabir etmesi için cariyesini gönderiyor. (Ben ilişkiye girdim de) diye tembihliyor. Şeyhülislam rüyayı dinleyince haydi git sen böyle rüya göremezsin diyor. Sultan hanım, tekrar cariyesini gönderiyor yemin ediyor böyle bir rüya görüldüğünü söyle diyor. Yine inanmazsa sultan hanım görmüş dersin diyor. Yine şeyhülislam kızım sen böyle rüya göremezsin diyor, cariye mecbur kalıp sultan hanım görmüş diyor. Şeyhülislam, bak şimdi oldu diyor, tabir ediyor: Sultan hanımın hacılara büyük hizmetleri dokunacak diyor. Gerçekten de sultan hanım, Türkiye’den Suudi Arabistan’a kadar hacılar için su kanalları, sarnıçlar ve çeşmeler yaptırıyor. Yol boyu hacılar susuz kalmıyor. 
Demek ki siz de babanız için Kur'an okuyor dua vs. yapıyorsunuz. 

Share this article :

+ yorum + 5 yorum

Adsız
7 Kasım 2014 00:03

Bdjxj

Adsız
30 Kasım 2014 07:07

bu cvb lar benide rahatlatti ama
dogrumu yorummu kalp tatmin olmuyor

Adsız
24 Ocak 2015 16:57

sahte

11 Aralık 2018 03:40

Rüyamda kırmızı renkli bir papağan vardı ama tamamen kırmızı değildi genel olarak kırmızı ağırlıklıydı Ben papağana bir tane meyve veriyordum O da bir Gaga alıyordu Sonra kalanını Ben yiyordum meyvenin ne olduğunu tam olarak hatırlamıyorum ama ya kivi de ya da portakal da sonra papağan Evimizde bir odaya gidiyordu Bu oda ben ve kardeşlerimin odası papağan bizim odamıza doğru uçarken Ben de onu takip ediyordum sonra kapıdan bakıyordum papağan yerde yere konmuş ve bir sürü Kumru böyle nohuta benzeyen bir şeyleri ayıklıyor gibiler de sonra papağan Benim geldiğimi fark etti ve bu yeni salona kadar sürükledi bana saldırdı pençelerini enseme geçirdi çok acımıştı sonra Anneme dedim ki anne odada bir sürü Kumru var ve nohut ayıklıyorlar herhalde papağanda Bana bu yüzden saldırdı Annem de karışma diyordu sonra Rüyam bitti farklı bir rüya daha gördüm Ondan sonra da evimizin içinde tam salonun ortasında bir tane havuz vardı Ben annem ve Kız Kardeşlerim hep beraber havuza giriyorduk mayolarımızı giyip Tabii bu sırada erkek kardeşim de bizi izliyordu sonra Havuzun suyu soğuk olduğu için ben çıkıp sıcak suyu açıyordum sonra herkese çıkmasını söylüyordum herkes Havuzdan çıktıktan sonra Havuzun suyunun çok kirli olduğunu fark ettim Sonra bu suyu tamamen boşaltmak için tıkacı açtım ve sonra sıcak suyla doldurmaya başladım Sonra hafıza girdiğimizde suyun çok sıcak olduğunu farkettim Havuzdan çıkıp soğuk suyu açtım ve sonrası ılıdı ve girdik bu rüyada böyle bitti Sonra Çok ilginç ama bir rüya daha gördüm bir market açılışı vardı ve Çağrı marketti bir sürü alışveriş yapıyorduk ve 200 TL üzeri alışveriş yapanlara 75 TL hediye çeki vardı bizde hediye çekine faydalanmak için bir sürü eşya dolduruyorduk Sepete sonra hediye çekini hak kazandığımız için Eşyaları almaya devam ediyorduk ben en son bulaşık deterjanı aldığımı hatırlıyorum bulaşık makinesi deterjanı ve onun dışında çikolatalar aklınıza gelebilecek markette bulunan her şeyi neredeyse tost makinaları elektronik aletler Kız kardeşim de aynı şekilde yapıyor Annem de bu sırada bize fazla almamızı Hatta aldığımız için bize kızdığını hatırlıyorum sonra babam geliyordu Ve sepette aldıklarımızı çok fazla tuttuğunu söyleyerek bir kısmını iade ediyordu ki babam Gerçek hayatta asla böyle bir şey yapmaz ne aldıysak onu alır yani asla iade etmez O yüzden ben de rüyamda oldukça şaşırıyordum sonra dışarıda çok büyük bir şenliğin olduğunu farkettim gittiğimde Ben de küçük Kardeşimi alıp şenliğe doğru gittim gittiğimde bütün insanlar devasa helyum balonları için sıraya girmişti ama öyle böyle değil yani muhteşem büyüklükte balonlardi sonra ben de sıraya giriyorum ve kocaman bir balon alabiliyordum ruyatabirlerim.blog ama balon çok büyük olduğu için içindeki helyum gazından dolayı Elimden kaydı gitti ve akrobatlar Ateş püskürtme gösterisi yapıyordu Ben de bir oyuncağı elimde tutmuştum ve bu oyuncağı Ateş sıçrıyordu sonra ben de diğer oyuncakların içine atıyordum oyuncağı ve bütün oyuncaklar yanmaya başlıyordu tamamen yanmadan vurarak söndürdüm ateşi oyuncaklarda dağıtıyorlardı balonlarda dağıtıyorlardıı bir sürü çeşitli şey dağıtıyorlardı bu rüyada böyle bitti Sonra bir rüya daha gördüm Bu Rüyamda babaannem ve Halam bizim evimize geliyorlardı ve halam bayağı bir makyaj yapmıştı ama babam hiç kızmıyor du ki babam gerçek hayatta hayatta makyaj yapmaya izin vermez Ben de rüyamda onlar evden çıkarken halama diyordum ki çok güzel olmuşsun ha babam kızmadı mı diyordum O da hayır kızmadı diyordu bana sinirliydi ama gene de onu övmem çok hoşuna gitmişti Ama makyajı da çok güzeldi Rüyalarım bu kadar bunların hepsini bir gecede gördüm hayatımda hiç bu kadar çok Rüya gördüğümü hatırlamıyorum Yani görsem de ben rüyalarına sürekli hatırlayan bir insan değilim bu rüyalar beni etkiledi lütfen yorumlayın yorumlarsanız çok sevinirim

Yorum Gönder

 
Copyright © 2012-2013. Güncel Rüya Tabirleri - Rüya Tabirleri | Rüya Tabiri | Rüya Rehberi | Rüya Yorumları | Rüyalar |